úterý 3. února 2009

Dalsi den v Sydney

No tak to byl zase dneska den, vcerejsek jsem stravila ve skole a dnes jsem pro zmenu vyrazila na skoleni RSA...Responsible Service of Alcohol, coz potrebuje kazdej kdo chce delat v hospode...nejen ze me tahle blbost stala 60 dolaru ale jeste jsem tam musela trcet od 9 do 4 a poslouchat kecy o tom jak vypada vozrajel Aussiek a jak poznam, kdy uz mu nesmim nalejt...no katastrofa, na konci sem musela psat test, kdy vsechny odpovedi jsem hledala ve skriptech, no nakonec jsem dostala pochvalu, jak si to vsechno pamatuju a vyfasovala certifikat..no ale jelikoz vas bez tohodle caru papiru nikdo nezamestna, tak neni celkem co resit, ze?....no a tak zitra vyrazim na velkou turu po Sydney za ucelem hledani nakyho toho jobu...fakt se mi do toho desne chce...jinak tady ty dny desne leti, az neuveritelny, prijde mi, ze furt chodim jen spat..a to jsem furt nevyspala...a to jsem jeste nezacala delat...:-) No a jinak uz planuju dalsi vylet do Royal National Park o vikendu...preci nebudem sedet doma....kdyz teda neni ta prace....

Žádné komentáře:

Okomentovat